Det går inte över..

Jaha..Förvärkarna verkar inte vilja släppa..Undra vart detta ska sluta ja. Haha eller ja det vet jag ju, vart det slutar till slut. Fick lite panik här på kvällen när det aldrig släpper. Tänk om bebis är på G, och vi har städning kvar?! Så självklart ska jag ta en vända med dammsugaren och golvmoppen nu, hehe..Så måste jag rensa i hallen, hatthyllan och skohyllan. Vi har nämligen köpt nytt till hallen, Leksvik! Så fint, hämtas imorgon. Ja okej då, nytt var det väl inte, utan begagnat. Kan göra mycket fynd på Blocket =)

Var till barnmorskan tidigare och hon typ bara log när jag berättade att jag haft förvärkar sen igår kväll. "Ja undra vad det kan bero på", sa hon och log stort. Hehe..Hon trodde iaf inte att jag skulle behöva gå över tiden, och det får jag verkligen hoppas. Orka! Allt såg bra ut i övrigt iaf. Hade dock dragit på mig lite vatten, det syntes i ansiktet sa hon. Jao det stämmer nog. Har sett dubbelhakan skymta lite på sistone =P

Före barnmorskan träffade jag kära Dennis en sväng på hans jobb. Var typ år och dar sedan vi träffades, men det som är så skönt med honom är att när vi väl träffas igen så är det precis som sist vi träffades. Vi tar bara vid där vi slutade sist liksom. Pratade lite skolminnen och sånt, alltid lika roligt. Hehe..Han skriver också blogg, en väldigt intressant blogg om jag får säga det själv! Ta en titt! http://bimbo84.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Aaaw, så söt du är. ;) Nu har jag lagt din nya blogg på bevakning så nu kommer du inte undan haha! Saknar dig redan.

2008-04-02 @ 20:31:49
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0