Dryg natt

Gah! Inatt var det då inte roligt..Emilia sov som en räka! Jag som trodde det skulle bli lite lugnare på natten nu när hennes älskade elefant kommit tillrätta, men nej då..Inatt var värsta natten hittills! Hon vaknade vid ca 00:45. Klockan 04:00 kunde jag gå och lägga mig, äntligen! Hon var fortfarande halvvaken då, men jag sa att jag bara skulle på toa och då somnade hon. Tur för mig det, för jag hade såå ont i hela kroppen efter att ha legat hopknölad i hennes växasäng i 3 timmar. Bebis i magen verkade iaf ha förstått att storasyster behövde mamma inatt, för de där 3 timmarna hade jag inte en enda förvärk, men både före och efter så var det så livat i magen så det är inte sant! Galen bebis med massa förvärkar. Skumt att det bara slutade så fort jag kom in till Emilia och började igen så fort jag gick ut därifrån..Emilia fick iaf sova mer än mig, då hon somnade in så länge jag låg bredvid. Men så fort jag gick utanför dörren så vaknade hon, precis som hon kände på sig att nu gick mamma, dags att vakna igen!
Nu är stumpisen på dagis iaf. Sa till att dom skulle låta henne sova lite längre efter lunchen idag så hon inte blir så trött och kinkig. Hon ville verkligen inte vara på dagis idag stackarn..Men det blir nog bättre när dom kommer ut i skogen på utflykten! Ryggsäcken hennes är packad med frukt, ett par kakor och festis. Enda gången hon dricker festis i stort sett, tisdagarnas dagisutflykter. Kakor hör också till ovanligheterna, men jag tyckte så synd om henne efter hennes dåliga natt så det fick bli såna idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0