Förvärkar

Fy fan..Nu har man legat vaken nästan hela natten med förvärkar..Tror jag sovit ca 3 timmar, inte en sekund mer iaf. Klev upp imorse som en zombie, förvärkarna var iaf borta..30 minuter senare startade dom igen och här sitter man nu och är trött och arg på den dumma magen..Som tur var gör det inte allt för ont, men det är svårt att ta sig någonstans. Att lämna Emilia på dagis var en pärs och skolan var bara att glömma. Palla att cykla ner till resecentrum, sitta på en buss och skumpa i 20 minuter, gå från busshållsplatsen till skolan och sen sitta där och plågas med förvärkar för att sedan ta sig hem samma väg..Nej tack..Då hade jag nog fött barn efter vägen tror jag..Har tid hos bm i eftermiddag, får se vad hon har att säga. Hoppas jag tar mig ner..Det ska bli så grymt skönt när detta är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0