Håhåjaja..

Jag orkar inte mer..Nu vill jag inte vara gravid mera, ut med ungen liksom..! Blää..Så drygt att ha sammandragningar hela tiden..Och imorgon är det bf, fan jag kommer säkert gå över tiden en massa. Mycket negativa tankar idag känner jag, vill bara krypa ner i sängen och gömma mig under täcket..Tycker så synd om Emilia med för att jag inte har ork att leka med henne, hon måste tycka jag är världens tråkigaste mamma. Men snart så, snart är det över!

Imorgon ska vi köpa nytt köksbord och nya stolar, om inte bebis bestämmer sig för att kika ut då vill säga! Äntligen, har velat ha nya köksmöbler ett bra tag nu. Så har vi börjat fixa kaklet i köket med, blir nog fint när det är klart. Men det var ett drygt jobb..Haha..Vi är så lata vi med så vi är väl klar om ett halvår eller nåt!

Lagt ut lite mer bilder på bilddagboken! http://ang1e.bilddagboken.se

Nej nu ska jag vila lite innan det är dags att hämta Emilia på dagis! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0