Hatar mornar..!

Åh, tänk om man kunde ta bort mornarna. Det är ju så jobbigt att kliva upp, man vill ju bara sova vidare. Gäääsp!

Fredrik tog sovmorgon imorse, han har sovit 1½ timme extra nu. Happ..Jag då, jag vill ju också..
Får se vad dagen har att bjuda på. Vet att Cina antagligen kommer förbi en sväng för att låna mina Buffy och Angel-boxar. Väldigt bra att ha hemma när man spenderar större delen av dagen med att amma, hehe =) Satt ju framför Buffy själv när Emilia var nyfödd! Sen då..Jag skulle vilja åka till Owes och kika lite. Vill köpa oasis och nå höga plastblomskvistar liksom att sätta i höga vasen i vardagsrummet. Får väl se om man lyckas locka med sig Fredrik. Sen skulle det behövas tvätta av bilen och sätta på sommardäck med. Men det är ju en sån där dryg syssla som man inte vill pyssla med egentligen..

Nej, undra om man kanske ska gå upp och peta liv i Fredrik och sen göra sig iordning..Kan ju inte gå omkring och se ut som ett slakt hela dagen heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0