Jahaja..

Det har varit ganska lugnt i magen sen slemmisen lossnade lite tidigare idag. Mycket sammandragningar, men inga förvärkar. Jeje, bara jag inte går över tiden så är jag nöjd! Fredrik har sagt åt mig att inleda alla samtal till honom med "Nej jag ska inte föda", så länge det inte är dags, haha! Han låter lika panikslagen varje gång jag ringer, roligt!

Nu på kvällen har vi varit och hämtat hem sko- och hatthylla. Blir nog riktigt bra där i hallen! Svängde in på IKEA på vägen hem och köpte korgar som ska stå på hatthyllan liksom, så slipper man ha alla vantar och grejer ligga lösa. Det blir lätt kaos då, iaf här hemma. Nu får alla i familjen en varsin korg istället! Så köpte vi nya knoppar till köksluckorna också, kommer bli riktigt fint där inne sen när vi får upp det där grejset till kaklet! Ja så kikade vi på ett köksbord och stolar också, hittade ett set som vi gillar skarpt! Får se om vi tar oss råd och köper det. Hoppas!!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

*klappa mage*

2008-04-03 @ 23:09:03
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Maley

Själv hoppas jag att den blivande pappan till mina barn är lugn,annars blir man nog själv rejält uppstressad iaf första gången man föder.
Din kompis blogg http://bimbo84.blogspot.com/ skriver väldigt bra saker,dock kan jag inte skriva det i hans blogg. Det krånglar när jag försöker. Din blogg är också underhållande.

2008-04-04 @ 19:25:00
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0