Kväll igen

Hm, dagarna går verkligen fort..Riktigt springer iväg, snart är det väl fan höst igen också..Vad positiv jag är ^^

Jag struntade i cykeln när jag hämtade Emilia på dagis idag. Vi tog oss en skön promenad hem istället och såg både tussilago och vitsippor! Vååår! Dom hade förresten haft ansiktsmålning på dagis så jag fick med mig en liten tiger hem, hihi..När vi kom hem stannade vi ute i lekparken och gungade och åkte rutschkana och grävde i sandlådan. Eller ja Emilia gjorde allt det där, jag tittade på och suckade över våra dryga grannar. Vilket jävla liv dom för! När Fredrik kom hem från jobbet så gick vi in för att äta. Blidde rester idag, slappt och skönt! Orka laga mat varje dag liksom, tss..Sen gick vi faktiskt ut igen och rensade på gården och i våra buskar runt om. Blev jättefint, riktigt vårfint =) Mitt i alltihopa kom mamma springandes förbi och sa att nu på kvällskvisten fick jag allt knipa med benen för hon var tvungen att åka till akuten med sin kompis som hade blivit omkulldragen av hunden. Alla vet ju att det kan ta tid på akuten, så visst, jag har knipit och mamma har kommit hem igen! Axeln var ur led, tänk att det ska ta flera timmar för att få den på plats igen..

Kollade på Barnmorskorna nu på kvällen. Gillar såna serier! Fredrik tittade med mig en gång och han vart nästan lite överraskad över att alla skrek så mycket. Jag sa tydligen inte ett ord när jag födde Emilia. Då skulle han ha sett idag då! Ena tjejen var ju riktigt elak på sin karl, slog honom och så, hehe..

Åhh..Just nu är jag sååå sugen på ett MAX-mål med smältost, jordgubbsmilkshake, lökringar och chili cheese..Nån som har lust att åka och handla åt mig...? Please...? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0