Lite slempropp

Ja förvärkarna håller i sig fortfarande. Fick sova inatt iaf, ganska skapligt till och med. Men så fort jag klev upp imorse och började göra Emilia redo för dagis, ja då kom det tillbaka. Sen när jag gick på toa när jag kom hem från dagis så upptäckte jag att slemproppen har börjat lossna lite. Intressant! Märkte aldrig av det med Emilia. Så man kan väl säga att det inte är allt för långt kvar tills bebis kommer nu, hoppas jag! Har iaf sagt till den lill* att ikväll ska vi hämta hem sko- och hatthylla så kom inte idag tack! Och i helgen ska jag hälsa på Cina och lilla Wilmer, så stanna inne tills efter det! Haha, som att bebis skulle lyssna =P

Jag ska ta och hoppa in i duschen nu tänkte jag, fräscha upp sig lite. Sen ska jag traska till affären och köpa godis, som jag kan smälla i mig nu och lite att packa i BB-väskan =D

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

BB-väskan? Bimbo Boy-väskan? ;)

2008-04-03 @ 12:58:50
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Anonym

Men nu är det ju snart dags ju!!! Guuud va spännande!!

2008-04-03 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0