Massor av sammandragningar

Blää, känns som man går runt med en ständigt stenhård mage p.g.a sammandragningar. De gör inte ont, men är grymt irriterande. Bebis får iaf inte kika ut före fredagkväll, för nu är mamma på kurs med jobbet och hon kommer hem på fredagkväll. Det är ju hon som ska ha Emilia. Visst, Fredriks föräldrar ställer ju upp, men Emilia träffar ju inte dom så ofta så hon kommer nog inte att känna sig lika trygg med dom. Bara det att hon inte har sovit borta någon gång förr liksom, även min mamma som hon träffar några ggr i veckan kommer ju få svårt att natta henne. Men det löser sig nog!

Usch, nu känner jag mig febrig också..Suck, precis vad jag behöver..*gäspar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0