Nämen grattis!

Hah! Nu funkar det visst att logga in..Höll på att få pippi på detta tidigare.

Ja inte har det väl hänt så värst mycket sen sist jag skrev. Jag har varit på dåligt humör, likaså Fredrik. Ja Emilia med för den delen. Fast hon är för det mesta på dåligt humör tycker jag, haha! Nädå men det är en jobbig tid efter dagis och alldeles innan kvällsmaten liksom. Då är hon ju trött och hungrig och går minsta lilla fel så blir det riktigt jävligt här hemma. Hennes skrik kan nog väcka döda..!

Idag hade jag med mig en wanted-lapp till dagis, där hennes gos den gråa elefanten eftersöktes. Nu har den varit borta i en vecka och Emilia har sovit dåligt lika länge. Hon saknar ju sin gos såklart, som hon sovit med sen hon föddes. Får väl se om någon känner igen den, hoppas hoppas!

Strax ska jag betala räkningar, som vi inte har gjort än, hehe..Så tråkigt ju så det drog ut lite på tiden..Jaja..Sen så måste jag ringa till studievägledaren och så ska det skrivas en seminarieinlägg..Jag måste duscha och sminka mig sen ta mig till Bj och lämna in garagenycklarna hos Sandvikenhus och hämta ut de nya. Så skulle jag behöva slänga i en tvättmaskin också. Blää, hatar alla måsten och sånt skit..Skulle behöva rensa i sovrummet med och göra helt klart med spjälsängen. Så måste skötbordet upp..Men där fick vi problem minsann! Köpte ju ett väggskötbord för vi har inte plats för något annat, men väggarna i denna lägenhet är grymt dåliga så vi vet inte hur vi ska göra för att skötbordet ska sitta säkert..Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0