Vårvärme

Idag är då en sån där dag då man blir riktigt glad av att titta ut! Solen skiner och det är såå skönt ute! Jag och brorsan cyklade till Bj för att lämna in garagenycklarna och hämta ut de nya som sagt, och det var fan grymt varmt med vinterjacka! Så synd att jag inte får på mig något annat med bebismagen..Kanske man ska låna nån tröja av Fredrik..? Men samtidigt så ska man ju vara väldigt försiktig med att inte ta av sig för mycket för snabbt, då blir man bara sjuk. Men det hade iaf vart härligt om man kunnat få på sig vårjackan..Känner sig inte så fräsch när man blir sådär jättesvettig..

Snart ska jag hämta lillan på dagis. Tror jag struntar i cykeln idag så tar vi en promenad i solen istället! Så tror jag faktiskt att vi struntar i att laga mat också utan äter matlåda som blitt kvar från igår istället också, så kan man ju vara ute en sväng! Annars är det bara skynda hem och slänga sig på spisen, det är inge roligt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0