Batman

Igår var en trevlig dag, men med seg start. Fredrik sooooov ända till klockan 13:00. Jag vart så less. Kusin Malin kom hit ett tag och vi satt och beklagade oss över dryga karlar. När Fredrik vaknat och Malin åkt och jobbat så kom brorsan och Johan och så åkte vi iväg till American take away och käkade buffe. Så jäkla gott ju!! Undra varför man inte äter lunch där oftare? :-) Vidare efter lunchen till Högbo där vi lekte och käkade glass.
Vid 16:50 kom Jessica och hämtade mig och vi drog in till Gävle för att se Batman! Wee! Jag tryckte i mig en stor popcorn och 2 stora läsk, kan lova jag var kissnödig sen! Tyckte filmen var bra iaf och jag hade jättetrevligt! Nu får vi planera in ett sånt där pyjamasparty Jessica :-D

Idag är det fint väder och jag vill ju naturligtvis hitta på nå skojj med familjen då. Sen måste det städas och handlas också, för imorgon fyller jag år och då blir det ju lite kalas. Men Fredrik sover som vanligt och vägrar kliva upp och jag tänker då inte göra allt själv, så just nu funderar jag allvarligt på att skita i allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0