Bebisdejt

Idag klev vi upp tidigt för vi skulle på bebisdejt hos Jessica! Ja alla utom Fredrik då, han sov. Jag, Jessica och Cina babblade en massa, bebisarna jollrade och dreglade haha och Emilia käkade kakor och lagade mat inne på Isac's rum. Jättetrevligt hade vi det! Länge sedan vi träffades allihopa nu ju! Hoppas det blir snart igen! Jag och Jessica ska förhoppningsvis på bio på fredag iaf, Batman :-D Och Jessica hjälpte mig att buda på lite bebiskläder åt Evelina på Tradera, skojsigt!

Vid 13:00 åkte vi hem och käkade lunch, sen drog vi in till Gävle och lekte lite i Boulognerskogen. Emilia hade skitskoj, kan man ha annat? Så blidde det glass också naturligtvis :-) På hemvägen svängde vi förbi Valbo för jag ville kika lite hur det såg ut inne på Magasin X. Fanns väl lite roligt men mycket skit också. Inge roligt att kolla kläder när man inte har råd att handla dock, för då hittar man ju naturligtvis något som man vill köpa..

Gick upp en sväng till mamma och brorsan när vi kom hem. Brorsan visade mig Rock band med den nya sångvarianten som han har nu för tiden. Riktigt roligt att sjunga ju! ^^ Frågade om jag kunde komma upp och spela lite efter att ha nattat ungarna, men han var upptagen..Typiskt!!


Kommentarer
Postat av: Jk

Trodde du skulle komma ut på MSN idag, men icke. Hittade en mössa åt dig på Shock.



http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=125068



Skulle vara fin till vintern. ;P

2008-08-21 @ 00:16:48
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0