Dåligt humör

Blää, idag är jag inte på bra humör! Som jag skrev igår så skulle Fredrik ut och spela lite kort med några kompisar en sväng. Han skulle komma tillbaka om en stund sa han. Jo men visst!! Karl'n har fortfarande inte kommit hem och inte ett ljud har jag hört från honom! Varför är jag inte förvånad?! Stackars Emilia klev upp och frågade vart pappa var, hon trodde ju han hade åkt igen! Mutter och morr..

Nu ska vi äta lunch sen ska jag fan försöka hitta på nåt med ungarna. Vägra sitta här hemma och vänta på Fredrik iaf..

1 dag hemma, sen är jag redan sur och besviken..Vilken jävla lycka..

Kommentarer
Postat av: jessica

tycker vi ska slå oss ihop du och jag!! min skulle ut igår och kom hem 12 idag..kul!

2008-08-02 @ 12:39:31
Postat av: madde

vilka karlar ni har! jag får väll skatta mig lycklig jag då :D

2008-08-02 @ 14:13:06
Postat av: Jk

Ja, karlar... Undra vad jag är? o0

2008-08-04 @ 02:51:44
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0