Godmorgon!

Eller nåt...

Inatt vaknade båda ungarna, så jag spenderade sista timmarna innan det var dags att kliva upp nerkrypen i Emilias säng. Lite trångt, men det funkar! Jag kan nääästan sträcka ut mig helt ^^ Klev upp 9, käkade yoghurt med bananslantar. Väldans gott! Sen ville Emilia se på Ice age, så den går för fullt nu! Evelina sover fortfarande. Fredrik har inte kommit hem än, men det hade jag inte väntat mig heller. Får väl se vad resten av dagen bjuder på. Är ju sugen på att spela guitar hero, men det är ju frågan om brorsan är så sugen på det efter jobbet. Han brukar vara lite seg då ^^

Snart dags att fixa lunch..Eller ja till 12 ska den vara klar iaf. Men jag har ingen aning om vad vi ska äta, inte sugen på nåt heller. Jag hatar verkligen att laga mat..Suck..

Kommentarer
Postat av: Martina

du får gärna ta med ungarna och komma hit nån dag och spela guitar hero =) fast jag är inte så bra =)

2008-08-11 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0