Grattis till mig!

Jahopp, då var man 24 år då! Har inte firat något alls idag faktiskt. Jag ställde ju som sagt in kalaset då jag aldrig fick hjälp med städning och bak och sånt. Jag ledsnade ur.
Vi åkte ut till Hemlingby friluftsområde en sväng på eftermiddagen, lekte, gick skogspromenaden och käkade matsäck. Mysigt faktiskt. Sen åkte vi hem och käkade på Donken med kusin Malin och hennes familj sen följde dom med hem hit så ungarna fick leka lite.
Mamma kom hit en sväng sen med och lämnade blomma och pengar, så fick hon lite fika. Hon var nyss hemkommen från semester. Min mamma <3
Det var min födelsedag det. Imorgon skulle iaf pappa och farmor komma.

Känner jag mig nå äldre då? Nääää!!

Kommentarer
Postat av: jenny

GRATTiS! =D

2008-08-24 @ 23:54:03
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott :)

2008-08-26 @ 06:33:27
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0