Liiite sol

Idag har faktiskt solen kikat fram litegrann. Vad trevligt! Kan ju alltid hoppas att det håller i sig.

Jag och Evelina var till Jenny och ungarna en sväng på eftermiddagen. Jättetrevligt att äntligen träffas, efter allt babbel på nätet ^^ Fick en påse kläder åt Evelina efter Lilly, hennes yngsta barn. Så snällt, tack tack! Och Noah han var då inte blyg han inte! Gick och hämtade en bok och kröp upp i mitt knä så fick jag läsa för honom, så sött :-) Hoppas vi kommer träffas fler gånger, jag hade riktigt trevligt iaf!
Medans jag och Evelina var där på besök så var Fredrik och Emilia i stadsparken och lekte. När jag pratade med honom i telefon sa han att dom bara satt i bilen och körde runt, men tydligen hade dom gått och lekt av sig lite också, och ätit glass!! Fubbigt :-P
Hem och städade och tvättade sen. Alltid lika roligt..Fredrik lagade älggryta till kvällsmat. Sen skulle vi åka och handla, men Emilia var så jävlig så jag fick bära ut henne till bilen och sitta där medans Fredrik och Evelina handlade klart..Trotsåldern är sååå rolig..!!
Just nu är Fredrik ute och åker motorcykel, han skulle handla godis åt mig, hihi..

Såg även på lg.se att min gamla kompis Anna.O från Årsunda fått en liten son nu. Stort grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0