Lugn dag

Har väl inte hänt så överdrivet idag inte. Skitväder ute igen så man håller sig ju inne. Vi har städat lite idag också, alltid lika roligt..Sen åt jag lunch med brorsan, på American take away. Mums kan jag lova!
Så spenderade jag och Emilia ca 3 timmar på hennes rum också, då vi la pussel, byggde med kapla, lego och läste böcker. Men jag är nog antagligen en riktigt dålig morsa, för jag blir skitsur när hon rajjar grejerna jag byggt! Haha..Sitter man där och knåpar ihop ett riktigt snyggt legohus så kommer Emilia och sätter dit en kloss som absolut inte ska sitta där hon satt den! :-P Äh vi hade riktigt roligt iaf! Emilia ville inte gå ner sen och äta, hon skulle vara kvar uppe och leka :-)
Efter maten åkte jag och handlade lite. Rotsaker och gooodis!! Sen hem och så käkade vi lite kräftor innan läggdags. Emilia utbrast chockat "Orm!!" när hon såg vad vi skulle äta, haha! Ungar är så roliga :-P Hon tyckte inte om kräftor iaf.

Nu sitter jag här och småplockar lite av godiset och slösurfar. Blir väl inte så mycket mer ikväll. Ungarna sover och Fredrik babblade om att åka och träna men ser nu att klockan är efter 21:00 så då kommer han inte in. Ja då får han skylla sig själv :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0