Men då..

Usch, inatt var ingen bra natt. Fredrik var ju som sagt borta på firmafest, och ofta när man är själv med barnen så strular det..Evelina vaknade vid 23:30, och hade feber..Efter ett tag började även jag känna mig konstig, feber jag med. Va fan..Min feber är borta nu och Evelina kändes inte heller så varm imorse. Knepigt..Sov dåligt inatt iaf, Evelina bökade ju lite då..Hon var ju inte sur eller nåt sånt, utan bara bökade runt i sömnen. Och självklart vaknade Emilia inatt också, mardröm..Så typiskt när man är själv..
Fredrik kom instapplandes vid 10:00, bakfull och jävlig. Nu ligger han i soffan och sover. Rolig karl.

Undra vad som ska hända idag då..Här hemma orkar man ju inte sitta..Förhoppningsvis så har inte Evelina feber mer, då kan man ju lämna hemmet iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0