Opps!

Hihi, har ni saknat mig? Var visst ett tag sen jag skrev nu, men jag har haft fullt upp faktiskt. Det har varit shopping i Valbo, kalas, barn/bebisdejt hos Jessica (som slutade med att jag kom hem med en massa bebiskläder år Räkan, weee!), sjukhusbesök med provtagning, badhuset m.m.
Badhuset var vi på idag, vi hade skitskoj! Hela eftermiddagen var vi där, kom hem för en timme sen. Helt slut allihopa. Och Emilia var så duktig, sa till när hon var kissis så hon kissade på toa hela tiden där, ingen olycka alls!! Dessutom har hon bajsat på toan också *stolt* Kanske blöjan ryker snart då :-) Jag pajjade dock mitt knä på badhuset när vi åkte gula vattenrutschin, jag och Emilia. Lite för mycket belastning när vi landade. Men men, har man sämst leder så har man.

Nu ska jag vänta på att Fredrik har nattat klart Emilia, sen blir det film!

Och just ja! Fredrik fick lägenheten såld idag, weee!

Jaa och just ja igen! Fick ju massa pengar i födelsedagspresent, så nu ska dit bokas tid hos frissan och hos tatueraren!! Har ju 3 tatueringar jag ska göra, längtar järnet!

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Klart jag har saknat dig!!! =D Ett litet tips, jag har hört att det är 3 månaders väntetid hos PJ i Gävle. Om det är han du tänkt gå till. =)

2008-08-28 @ 21:48:25
URL: http://ayreona.bilddagboken.se
Postat av: jenny

Ja, klart man har saknat dig! ;) Udrat varför du inte skrivit här.. Vad kul att allt är bra iaf...

2008-08-29 @ 12:42:36
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0