Vänster öga trött

Ja denna dag gick ju ganska fort, haha..Sov ju bort typ halva, men skitsamma! Vädret suger ju ändå..

Båda ungarna sover för tillfället, Evelina vaknar väl och vill ha tutt snart förstår jag. Fredrik är och tränar. Lugnt och skönt här hemma. Fredrik har gått ner 5 kilo under de veckor han var i Brasilien och han börjar faktiskt få rätt skaplig kropp nu. Jag har ju alltid tyckt han har sett bra ut, men nu är han solbränd och ganska slimmad och det är ju inte helt fel! Men jag börjar bli tokig på honom, för guuud så han går och spänner sig! Varje gång han passerar en spegel så spänner han musklerna och sneglar på sin spegelbild, haha! Men det är ju bra att han mår bra i sin "nya" kropp. Sen är det väl min tur då. Jag har ju gått ner för mycket redan för jag är nere på 56 kilo, vilket är 4 kilos undervikt till min längd. Men jag har ju fortfarande den där lilla graviditetsbulan på magen så det ser ju typ ut som man är gravid i 4-5:e månaden :-P Inte för att det gör mig så mycket egentligen.

Händer imorgon då? Ja efter lunch ska jag och Evelina hälsa på Jenny och barnen Noah och Lilly! Ska bli trevligt! Emilia får vara hemma med pappa medans, hon behöver ju pappatid nu. Snälla Jenny ska plocka ihop lite kläder efter Lilly åt Evelina ^^ Tänk att det finns så snälla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0