Bloggpaus

Suck..Emilia vaknade nyss med helt igenkletade ögon..Ögoninflammation..! Va fan..Det som är så smittsamt också. Får väl se hur många av oss som blir smittade. Sist Emilia hade det vart vi alla smittade. Då låg Evelina fortfarande i magen. Skulle inte förvåna mig om vi ligger sjuka på julafton. Så som livet har tett sig den senaste tiden, då allt bara går åt skogen, ja då skulle det ju liksom inte förvåna mig. Fredrik blir hemma från jobbet iaf så att jag kan åka till BVC med Evelina och sen till sjukgymnasten för att kolla upp mina krockskador. Kan ju inte ta med Emilia någonstans. Så sista veckan på dagis innan jullovet får inte Emilia gå. Alla hennes julpyssel får ligga på dagis utan att bli färdiga..Skit..Fan vad det krävs så lite för att jag ska sjunka djupare i denna depp..Hatar livet just nu..Dumma dumma liv..

Just på grund av allt trista gnäll som är det enda det står om i bloggen just nu, så har jag bestämt mig för att ta en bloggpaus. Orkar inte med detta..Sitta och skriva och det enda som skrivs är negativt jävla gnäll. Får väl se när jag tar upp bloggandet igen. Så hej då på ett tag..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad synd att höra, gillar verkligen din blogg!



Men jag förstår att det är tungt just nu. Tänk inte så mycket på julen, den blir vad den blir, det är alla dagar tillsammans som är viktiga! Se till att vila när du kan, och lycka till på BVC och hos sjukgymnasten!

2008-12-16 @ 10:17:21
Postat av: madde

ja jag förstår att det är jobbigt.. stackars er och emilia! usch vad trist med ögoninflammation men han vara skönt att skriva av sig i bland också.

2008-12-16 @ 17:02:09
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0