F A N

Jag blir så less..Evelina är duktig tjej och har sovit sen 20:00, utan att vakna (jippie!!!) men gissa vem som inte kan sova då? Jo jag! Nacken och ryggen gör så förbannat ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen..Buhu, jag som har fått världens chans här att sova ut..Så typiskt..Undra vad jag gjort för ont här i livet egentligen..? Jag har iaf låtit Evelina ligga själv och sova, alltså jag har inte vistats i samma rum överhuvudtaget. Och då har hon alltså inte vaknat. Måste ju verkligen vara så att vi stör varandra nåt enormt när vi sover i samma rum. Så ut med ungen och ge henne eget rum! Punkt slut!
Fredrik ligger och snarkar som en idiot och det stör mig nå grönjävligt. Finns det nå värre än att försöka sova med en som toksnarkar? Svar nej. Jag skulle kunna vrida nacken av honom, kväva honom med en kudde, krossa kulorna vad fan som helst bara han håller tyst...! Hade det inte varit för ungarna så hade jag använt öronproppar, men gör jag det så hör jag ju inte om dom vaknar. Och det är ju dumt.
Åh jösses, varför kunde jag inte ha fått sova ut nu för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0