Gott nytt år..

..eller nåt sånt..Bitterfittan här. Sitter precis som vanligt på nyårsafton hemma själv. Ja barnen är ju hemma såklart. Emilia sover, men hon är rädd för alla raketer så det tog tid att somna och det ska då bli intressant att se hur tolvslaget blir. Evelina vägrar sova, självklart när jag är ensam. Känner mig jäklans ensam. Endast en, EN person har bjudit med mig på någe ikväll, och det är Linda. Annars inte en enda som frågat vad jag ska göra eller om jag vill vara med på något. Visst att jag kanske inte kan vara med på allt, men det är ju alltid trevligt att få frågan iaf. Känner sig jäkligt bortglömd annars. På sista tiden har det faktiskt varit jäkligt dåligt med folk som hört av sig överhuvudtaget ändå. Ingen som skickar sms eller skriver en rad på nätet för att fråga hur det mås, eller som vill träffas. Jo förresten, Linda igen, skickade ett sms före jul och ville träffas för en fika nån dag. Det lär vi ta tag snart tjejen! Och självklart Dennis, min alldeles egna bög. Men alla andra då? Vart har ni tagit vägen? Vill inte alltid vara den som måste höra av mig, känns liksom inte så kul. Kanske är jag helt ute och cyklar nu, kanske är det den gigantiska bitterheten över att återigen fira nyår helt ensam som spökar. Vad vet jag. Bitter är jag iaf, jävligt bitter. *morr & mutter*

Annars då. Ja den jävla whiplash-skadan har hittills inte blitt bättre alls. Sover som en f*tta om nätterna pga det och bihålorna krånglar fortfarande. Hela jävla december har dom krånglat nu. Kan man aldrig få vara frisk? Nä just ja det var ju mig det handlade om..Bitter, jag? Nähä!

Gott nytt jävla år på er..

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Gott nytt år på dig oxå! =P Jag sa ju att vi skulle träffas men du sa att det inte fanns tid till det och att vi skulle ta det sen... Tycker att karln din ska skärpa ihop sig och fatta att han har en familj som räcker gott och väl till att fira nyår med!

2009-01-01 @ 01:35:40
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Bögen är bäst. ;) Själv söp jag mig full på champagne tillsammans med mamma och mormor hahaha! :P Mormor somnade direkt efter tolvslaget haha! Filmkväll snart?

2009-01-01 @ 02:50:46
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Emma

Låter precis som för mig det där med att man inte änns får frågan. Fick en förfrågan till nyår men valde att stanna hemma, somnade ändå 00.45 tvärslut redan då :P

Vet hur det känns att vara den som hör av sig, tråkigt när det blir så. Liksom inge kul att hålla på då :S



Jag hoppas ditt 2009 blir super duper :)

Kram

2009-01-01 @ 13:01:10
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, gumman. Det ska vi ta tag i nu! Jag är barnledig fram tills 11:e, så hör av dig när det passar dig! Så tar vi en lugn och skön fika nere på stan och bara vilar öronen och snackar goja!



Kraaaaam.

2009-01-01 @ 14:44:44
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se
Postat av: madde

uscha låter inte alls roligt men gott nytt år iaf! och.. mitt vårt liv är ju på väg nerför just nu också alla dessa förbannade räkningar får ju livet att suga bajs.. :(

2009-01-01 @ 15:30:43
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Har följt din blogg en tid och konstaterat att du inte är så vidare possitiv...försök att få lite egen tid...mamma orkar man inte vara 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan...finns ingen som orkar...vi känner inte varandra , men jag känner med dig. Försök att få egen tid annars går du under som människa och då orkar du inte finnas för dina barn heller.

När det känns som mörkast i mitt liv och när orken tryter försöker jag se det fina med mitt liv. All de kärlek som jag har runt mig , men som jag kanske glömmer att se.

Ta hand om dig nu och var lite ego för det behöver vi mammor vara ibland.

2009-01-02 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0