Kliar i shoppingfingrarna

Åg gud vad jag vill shoppa! Jag vill ha leggings, tunikor, tröjor, jeans (svarta och mörka denim), svarta stövlar med kilklack, fejk-Uggs m.m. Dessutom massa smink och hudkrämer! Varför har jag inte råd fööööör? Hatar fattigmanstider..Nästan så jag på allvar funderar att gå och gräva i en Jaba-container..Bara för att få lite nytt i garderoben..Jag vill shoppa!!

Snart läggdags för Emilia. Ska väl kika på sista avsnittet av Färjan och störas av den extremt irriterande bartendern Håkan. Gud vad jag skulle vilja slänga honom överbord..Sen efter det blir det CSI. Näst bästa serien ever! :-) (Bäst är ju Buffy såklart!) Vet inte om vi har nå kul att knapra på till det..Clementinerna är uppätna, vilket har resulterat i magont hos både mig och Emilia. Vi har nog ätit lite fööör mycket..Hm, tror nog det finns en påse cheddarpopcorn gömda i skafferiet. Det får duga.

Just ja, skrev jag det i förra inlägget, att dagiskorten kom idag? Vilket minne jag har, haha..Emilia blev iaf jättefin!! Och vilken jädrans skillnad från förra årets dagiskort! Ska försöka få in båda korten här så ska ni få se! :-)

Huvudvärken hänger fortfarande kvar, vilken envis jävel. Ska pallra mig in i köket och knapra lite piller nu. Alvedon, superpillret som enligt sjukvårdsrådgivningen ska hjälpa mot allt..Hjälper inte ens mot en vanlig huvudvärk ju! Lovar att ringer man och säger att man nyss blitt skjuten eller nåt, då blir man säkert ordinerad alvedon och lite vila eller nåt sånt dumt..

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Hihi kommer du ihåg när vi åkte med Cinderella? Då var det ju faktiskt den där dryga Håkan som stod i baren. =P

2008-12-01 @ 23:35:55
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0