Mellandagsrea

Igår tog jag med mig brorsan och åkte in till Valbo för att kika på mellandagsrean. Brorsan skulle ha en present till sin tjej så vi började med det. Skulle in på Onoff och försökte hitta parkering i närheten, men nej då det slutade med att vi fick parkera på baksidan av själva köpis, längst ner mot skogen. Jippie. Promenad upp till Onoff, och fick stå i världens kö. Sammanlagd kötid, 1 timme!! Fy fan..1 timme bara för att få hjälp ute i butiken, sen skulle man stå i kö för att betala också. Vilken lycka. Slutade med att vi inte hann in i fler butiker, så jag fick inte kolla på någe kläder alls. Buhu..Men jag får väl åka in igen nån dag. Har man tur så är Fredrik på bra humör idag, så kanske vi kan åka in allihopa. Dumpa Fredrik och ungarna på ett fik så springer jag runt och shoppar kläder. Låter som en plan tycker jag!
På kvällen efter att barnen somnat vid 20:00 så skulle vi kolla på film, jag och karl'n. Som vanligt när vi ska kolla så strular allt så det tar hundra år innan filmen väl kommer igång, och jag hinner äta mig mätt på godis under tiden. Sen dröjde det typ 10 minuter efter att filmen börjat innan jag somnade, haha!! Roligt sällskap. Låg kvar och spoonade med Fredrik ett tag ändå och blundande istället för att gå till sängen.
Evelina vaknade 1 gång inatt, jobbigt för henne att sova när nosen är snorig. Men det går rätt bra ändå. Vaknar bara 1 gång även om hon snorar, men oftast så sover hon hela natten ändå. Men det är så skumt, för sover hon under dagen så somnar hon inte förrens framåt midnatt. Som t.ex en dag så sov hon 1 timme på förmiddagen och en halvtimme på eftermiddagen, då var hon uppe till 02:00 på natten sen! Konstigt tycker jag, då Emilia när hon går på dagis faktiskt sover 1 timme och hon somnar då som hon ska. Tycker ju att Evelina är lite liten för att sluta sova om dagen helt, och hon är ju faktiskt trött. Knepigt. Igår sov hon en halvtimme på hela dagen, då somnade hon som hon skulle iaf. Hmm..

Kommentarer
Postat av: madde

jaah det är stuligt det där med sovvanor :D tycker iaf jag hehe

2008-12-28 @ 22:10:27
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0