Öroninflammation...?

Hur känns det när man har öroninflammation? Jag har aldrig haft det, så jag har ingen aning. Vaknade iaf vid 04 inatt (Evelina vaknade då) och hela högra sidan av huvudet runt örat känns helt igentäppt. Har lock för örat och det värker och tjuter i örat. Lite öm när jag trycker där. Är det öroninflammation då, eller början till? Hoppas inte, behöver inge mer sjukdomar och skit här hemma. Räcker med hosta och snor i massor.

Fredag idag, igen. Känns som det nyss var det. Fort går det, bara typ 1½ vecka kvar till julafton! Idag så har iaf jag bilen, krockade Bettan. Jag och ungarna ska åka med mamma in till Valbo för att köpa julklapp åt mig! Hihi..Ska få ett par skor, eller ja stövlar då, så det måste provas en massa! Kuligt! Hoppas jag orkar, men får ta mig i kragen och försöka överleva dagen. Det gäller ju en julklapp! ^^
Sen klockan 16:00 har jag tvätt-tid, fram till 22 ikväll. Roligt värre, men fan ett ont måste. Efter flera veckor av icke-ork på grund av dålig sömn så har vi samlat på oss alldeles för mycket tvätt. Inte bra..

Nu börjar Emilia bli sur här. Gud sicket humör den tjejen har..Alldeles nyss vart hon sur för att vi inte hade nå äpplen hemma, bara banan. Då går hela världen under liksom..Ungar..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror mer att du har fått en vaxpropp.. Då kan det tjuta och göra ont.. Får du öroninflamation så vet du det för det gör något så för jävligt ont.. Det är knappt man står ut.. ring vc och hör om du får kolla upp.. Även om det bara är vax propp så måste den tas bort.. -C

2008-12-12 @ 08:33:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/20937
Postat av: Cina Lindberg

Han ligger fortfarande kvar på sjukhuset och vi har inte hört nått mer idag. Får se senare hur det är. =(

2008-12-12 @ 11:31:21
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Krya på dig, älskling!

2008-12-12 @ 13:16:10
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0