En dag i Årsunda

Japp, det blidde Årsunda för oss igår! Fick fika på en gång när vi kom dit, trevligt trevligt för vi var faktiskt lite småhungriga. Smarta jag glömde ge oss mellis innan vi åkte ^^ Fredriks mamma hade bakat en jättegod sån där sockerkaka som smakar pepparkaka! Älskar såna! Sen stack Emilia ut med farfar och lekte, matade hundarna och åkte fyrhjuling. Hon älskar att åka fyrhjuling :-) Jag och Fredriks mamma satt inne och pratade och hon fick rå om Evelina lite, det tyckte hon var mysigt. Så härligt där ute, med stor gård. Jag vill också ha hus! Vi kom väl hem ca 17:45 och då började jag med maten. Mamma skulle komma hit och äta med oss. Roligt med lite matsällskap, Emilia äter ju klart så fort hon sen försvinner hon från bordet. Ungar, har inte tid att sluta leka inte ^^

Nu är Emilia på dagis. Skönt för henne att få leka av sig lite där. Sen när vi hämtat henne ska vi åka till Jessica, Dan, Isac och Ludwig! Leka massa och dom skulle bjuda på grillat! Så mysigt! Gott ska det bli också! Älskar grillat men jag vågar inte försöka mig på att grilla själv för då kommer väl Fredrik hem till en kolhög bara för att jag lyckats bränna ner huset, haha..

Hum, det var nåt mer jag tänkte skriva men som vanligt när man sätter sig här så bara försvinner allt.. :-P

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Japp vårt gamla partyhus ;) Men nu ska det vara lugnt, hehe! Visste inte att fredrik hade föräldrar i årsunda (varför skulle jag veta? :P) Vart någonstans är det då?

2008-07-15 @ 17:00:58
URL: http://graceful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0