Fy farao..

..vad jag är uttråkad..!! Ännu en dag med pissigt väder och jag har som vanligt ingen aning om vad man ska hitta på. Sitter här hemma och både jag och ungarna håller på att få tokrus av tristess. Det suuuuger!! Varför kan det inte vara sol och varmt ute för? Jävla svenska sommar..

Evelina ligger under sitt babygym och övar på att vända sig från rygg till mage. Snart så kommer hon runt! Emilia håller på att lukta på mitt nytvättade hår, eller torkar av snor i det..Inte riktigt säker..Orkar inte bry mig heller, haha..

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tack!

Tråkigt att ni inte har nåt att göra..själv e ja överlycklig över att det är sånt här väder..fast de finns de ju en anledning till! =)

ha de bra och hoppas att morgondagen blir bättre!

Kram

2008-07-07 @ 17:22:48
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0