Godisråtta

Men gud vad jag mölar godis egentligen!! Varje kväll när ungarna har somnat, då åker godisskålen fram! Illa illa..Stackars tänder..

Så vad har vi gjort idag då? Hämtade Emilia på dagis vid 2, sen åkte vi till Högbo. Träffade kusin Malin och Nova där, så det blidde lite lek i lekparken, hälsade på djuren och självklart åt vi glass med. Det första Emilia sa när vi kom dit var:
- Titta mamma ser du kanonerna!?
Vilka jäkla kanoner tänkte jag och frågade vad hon menade. Så pekade hon på kalkonerna! Haha, kanoner..Lät så roligt! Sen fick hon några såna där mindre trevliga utbrott som hon får ibland, gallskrek och kastade saker. Då var det dags att åka hem.
Hämtade upp brorsan och så åkte vi och köpte sån där jättenyttig hämtmat. McDonalds för brorsan och en grilltallrik från Jensas åt mig och Emilia. Mums! Orka laga mat liksom.. ^^ Efter maten blev det ett bad för Emilia för hon var verkligen skitig! Ja och sen var det ju dags att sova!

Snart dags för mig att sova med, fastnar ju här som vanligt ^^ Imorgon blir det iaf Järbo efter dagis, kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0