Grattis Fredrik!

Idag fyller Fredrik 31 år! Stort grattis till honom!! Älskar dig karl'n min! ^^


Idag fyller även min morbrors äldsta grabb Dennis år. Fyllde tonåring! Så vi var där och grattade honom tillsammans med mamma. Emilia älskade att vara där ute! Min morbror och min morfar bor bredvid varandra och det finns hallon, krusbär, vinbär, jordgubbar och smultron på båda tomterna, så hon sprang runt och plockade för fulla muggar hela tiden. Snacka om nöjd unge! Hon hade inte ens tid att fika, haha! Hon som tjatat om tårta sen igår :-P Vi hjälpte henne att plocka ihop en stor burk som hon fick ta med hem sen, då blidde hon nöjd, och ville faktiskt följa med hem. Morfar har även vindruvor på sin gård, men dom var inte mogna än. Vi ska åka dit flera ggr i sommar, sällan man är där faktiskt. Emilia brukar i vanliga fall vara så himla blyg också men nu gick det hur bra som helst! Hon lekte med alla 3 grabbarna och hon pratade med morbror Håkan och morfar också, det brukar hon inte göra annars, haha! Dennis älskar dessutom barn och han höll i lilla Evelina ett bra tag. Hon somnade i hans famn :-)

Jaa just nu sitter ju faktiskt Fredrik på flygplanet på väg hem också!! 20 timmars flygresa, med mellanlandning. Får väl se när han kommer hem imorgon. Blir nog sent iaf. Men äntligen!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

hihi okej =) Emilia har sviktat lite med vikten, men hon mår ju bra iaf :)

Har du mkt "mammor" att umgås med o så eller?

/Veronica

2008-07-30 @ 22:07:29
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Okej, vad roligt =)

Näe, det är lite dåligt med det faktiskt. Eller iaf 3 men den ena är min kusins barn o hon är 1 år och 4 månader. Min kompis syster har en liten pojk på 6 veckor och min tremänning bor i Hassela och hon har en liten dotter på 5½ månad, som är jämngammal med Emilia =) Men lite tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra. Det är väl dom enda =) hihi

2008-07-31 @ 16:02:43
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0