Jag vill bara sooova!

Gäsp gäsp! Emilia vaknade strax före 7 imorse igen! Herregud vad har det tagit åt min unge, hon brukar ju jämt sova till 9 annars..Inte hann jag somna om efter att Evelina vaknade vid 5 och skulle ha mat heller, så jag har vart vaken sen 5. Och somnade ja det gjorde jag strax efter midnatt för Evelina hade magknip..Jippie..! Som sagt, gääääsp!!

Snart dags att göra lunch. Evelina sover fortfarande, så hon kommer väl säkert att vakna precis när man ska fixa maten eller nåt. Tror jag ska ringa till Fredriks föräldrar sen och höra om vi kan komma och hälsa på en sväng.

Åh just ja! Jag har ju länge försökt att få tag på kort på mig själv från tiden i Björksätra, för själv har jag ju bara 1. Jag såg ju lite annorlunda ut på den tiden, hahah!! Typ svartrockar-stuk :-P Nu har iaf en kille som jag brukade festa hos berättat att det finns lite kort hos honom, så det blir till att ta sig dit nån dag och kika lite! Så skojj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0