Roliga unge!

Haha Emilia är så rolig! Satt på toa när hon kom in och sa åt mig att man faktiskt gjorde i blöjan! Förklarade för henne att när man blir stor så kissar man faktiskt på toa, det är bara när man är liten som man har blöja. Dessutom har mamma lite för stor rumpa för blöja tyckte jag :-P Då klappade hon mig på rumpan och sa: -Nej då lilla vännen, du har liten rumpa.., med ett jättesött leende! Hur gulligt är inte det då? Haha lät så roligt! Just nu är hon ute på gården och leker, utan blöja. Ställde ut en potta ifall det blir väldig kris. Gick några minuter så kom Emilia inspringandes jättestolt och förklarade att hon hade kissat på pottan. Vad bra sa jag och gick ut för att tömma pottan. Då var den helt full! Det visade sig att Emilia bara hade tagit vatten från poolen och hällt i pottan, haha. Jaa snyggt försök iaf! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0