Tisdag och soooool!

Härligt att vakna upp imorse och se solen skina! Hoppas vädret blir fint i några dagar nu, gärna resten av sommaren. Så trött på allt regn!

Sov rätt knögligt i natt. Hade så svårt att somna för ryggen gjorde så förbaskat ont! När jag äntligen började glida in en en riktigt skön sömn, ja då hör man Emilia börja grina. Traskade in till henne och hon stod bredvid sängen och var jätteledsen. Frågade henne vad det var och hon sa att det hade varit en jättestor spindel i hennes säng. Antagligen drömde hon väl en mardröm, för nån spindel fanns inte så långt ögat kunde nå. Lyfte och skakade på täcke, kuddar och allt för att visa att det inte var nån spindel där, sen fick jag ligga bredvid henne tills hon somnat om. Och guuuud vilken dryg unge att ligga bredvid! Hon sover precis som Fredrik, rör på sig var 30:e sekund. Får ju nästan psykbryt att sova bredvid nån av dem, haha! Somnade själv ganska sent på grund av detta då såklart, och självklart vaknade Evelina 2 ggr och ville ha mat inatt bara därför. Annars vaknar hon ju bara 1 gång vid 5. Men, men, that's life!

Måste bara berätta vad Emilia gjorde på mig igår också. Satt i soffan och fipplade med datorn som vanligt så kom hon upp och satt sig bakom mig och började klia mig på ryggen. Satt i bara bh så ryggen var ju bar då. Har ett födelsemärke mitt på ryggen som är ganska stort och står ut lite och det undrade Emilia vad det var. Förklarade för henne och hon verkade acceptera min förklaring. Så gick hon iväg och var borta ett tag, sen kom hon tillbaka och satt sig bakom mig igen. Helt plötsligt känner jag hur det hugger till i ryggen och jag skriker till. Då har Emilia gått och hämtat en gaffel som hon har huggit rätt in i ryggen på mig för att ta bort skräpet (födelsemärket) med!! Började blöda och fan vad ont det gjorde! Haha vilken unge!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0