Arg

Hade fått ett väldigt trevligt meddelande på msn imorse när jag vaknade. Från Fredrik. Han skrev att jag inte verkade bry mig om han fick prata med sina barn eller inte, eftersom han aldrig hörde nåt från mig. Men hallå, det är liksom inte så billigt att ringa till Brasilien! Hans samtal betalar ju Sandvik så det är väl bara för honom att ringa för sjutton! Dessutom är jag ute på msn flera ggr om dagen för att kolla om han är online då vi sagt att vi ska hålla kontakten där, men nej han är aldrig online. Dessutom är det en tidsskillnad på 5 timmar, så när jag har som mest tid att sitta vid datorn, nu på morgonen, då ligger dom fortfarande och sover där. Och på kvällen när han slutat jobba, då har vi gått och lagt oss. Där emellan jobbar han och har inte tid. Fan det är inte lätt! Men att han ska komma och säga att jag inte bryr mig, det gjorde mig fan arg! Klart som tusan jag bryr mig! Självklart vill jag att mina barn ska ha kontakt med sin pappa, det lär han väl fatta själv..Suck på karlar! Kokade i mig så jag skickade iväg ett argt meddelande tillbaka, för det första så var det ju inte jag som drog iväg och lämnade familjen ensam i över 1 månad..*muttra*

Kommentarer
Postat av: jenny

Nej men fy vad dumt att kläcka ur sig något sådant.

Herregud förstår om du blir irriterad. Som du säger är det ju hans val liksom och undrar om han vet VAD han lämnat dig med. Ensam med två barn.. Inte lätt det heller!

2008-06-30 @ 12:54:21
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Jk

Jag är karl, jag är inte dum! Haha! ;D

2008-06-30 @ 15:08:37
URL: http://blog.ooh.se
Postat av: Emma

Hehe ja det kan ju vara så. Inte lätt att se allt annat när man ska se marknaden och barnen ;)



Men det var ju onödigt skrivet av honom. Du ska absolut inte ta åt dig. Vill han prata med barnen får väl han ringa. Om Sandvik betalar hans så kan ju han ringa när han har 5 min öve rpå jobbet tex. Hoppas han inte kläcker ur sig nå sånt mer.

2008-06-30 @ 15:19:02
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0