Åska

Ohh så härligt med lite åska! Tycker det är så mysigt! Men det tycker nog inte alla de som tar studenten idag, hahah!! Men så går det när man tar studenten på fredagen den 13:e! Jag tog också studenten fredagen den 13:e, 2003, och då regnade och åskade det med. Kanske att det är anledningen till mitt dåliga humör idag? Just dagens datum..Men nää, det tror jag inte. Emilia blev inte så värst jätteglad när jag stängde av tv och dvd mitt i Nicke Nyfiken, men det kändes säkrast när åskan var alldeles ovanför oss. Fönsterrutorna skallrade. Emilia brydde sig inte så mycket, frågade vad det var som lät. Jag förklarade att det var åska, och sen vid varje muller kom hon fram och förklarade för mig att det var oscar, haha!

Snart är Fredrik på väg hem och jag och brorsan ska åka och handla. Tacos hos mamma ikväll, mumma! Så måste jag ju naturligtvis ha godis för helgen! Blir nog chips..Kanske..

Nää nu har jag jobb att göra, Evelina har fyllt en blöja..Roligt värre, eller hur? : - )

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack tack, hur gammal har din lilla hunnit bli då =)??

2008-06-13 @ 20:37:10
URL: http://martina1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0