Bitterf*tta

Ja det är precis vad jag är idag. Så jävla sur..Efter förra veckans bebisdejt så bestämde vi att vi skulle träffas den här veckan med. Inga problem sa Fredrik, jag skulle få ha bilen. Sent igår kväll säger han att han tänker ta bilen iaf, så jag får snällt stanna hemma idag! Snällt! Det är ju knappast dåligt väder idag heller, så det hade ju inte varit några problem att ta motorcykeln alls! Jag blir så jävla arg..Jag kommer ut ca 1 gång i veckan i ca 2-3 timmar för att träffa kompisar, våra bebisdejter alltså. Men inte ens det kan man få åka iväg på! Fredrik drar ju fan jämt ut på saker! Men det är visst tydligen så att jag ska hålla mig hemma med ungarna jämt och aldrig träffa kompisar eller roa mig. Bitterf*tta, kan jag lova! Fräste en och annan sak åt karl'n igår kväll, imorse var han snäll som en lamm. Sket jag i, jag svarade knappt. Orka vara trevlig när man är så besviken..

Kommentarer
Postat av: Linda

Trååååååååkigt! Jävla karlar ibland. Släng iväg en kommentar om du är sugen på en promenix med mig och Hugo någondag :) /

2008-06-17 @ 17:19:32
URL: http://lindapernilla.blogg.se/
Postat av: Sweetheart

Stackare :( Låter ju inge skoj! Men nu kanske han skärper sig... ;)

2008-06-17 @ 21:03:15
URL: http://graceful.blogg.ser
Postat av: Kakan

Ja, man känner inte igen sitt hår :o) Jäkla karlar!! Egos. :o)

2008-06-17 @ 22:09:23
URL: http://minikakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0