Brist på rubrik

Igår åkte ju jag och räkan in till Valbo. Fick mig 2 par shorts och 2 par såna där långa som slutar under knäna. Skönt med nya sommarkläder! (Känns som jag skrivit detta redan..?) Svårt att veta vilken storlek man skulle ta till provrummet, fick typ ta flera av varje plagg. Personalen var förstående dock när jag kom där med hela famnen full!

Efter dagis igår gick vi ju ner till stadsparken för att kolla cirkusdjuren och det var väldigt populärt! Emilia tyckte det var riktigt roligt. Hon vågade sig på att klappa en åsna och en sån där pytteliten häst. Jättestolt vart hon :-) När vi kom hem berättade hon stolt för pappa att hon hade sett kanel! Haha..Vet inte hur många ggr jag sa att det hette kamel, hon fortsatte säga kanel!

Idag var Jessica och Cina här med sina bebisar Ludwig och Wilmer. Trevligt med lite besök. Ludwig och Wilmer är lika gamla som Evelina, skiljer bara typ 2-3 veckor. Det är roligt! Och Ludwigs storebror Isac är ju lika gammal som Emilia. Det planerade vi bra, jag och Jessica :-D Mycket bebissnack blidde det ju och tiden flög iväg! Önskar så att jag hade egen bil också så att jag hade kunnat åka till dom och hälsa på om dagarna. Dom bor båda två i Kungsgården. Lite långt att gå med vagn, haha..

Håller tummarna för att min dator ska sluta bete sig skumt så att jag får över lite kort som jag kan lägga ut. Just nu går det inte alls bra för datorn hinner dö innan överföringen startas..Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0