Efterkontroll

Idag har jag varit på efterkontroll. Allt såg bra ut, inga problem där inte. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara att vänta tills man slutat amma innan man ska träffa barnmorskan nästa gång, för att fixa preventivmedel. För min del står det mellan p-spruta och p-stav. Någon läsare som har något av dem och kan ge lite positivt/negativt?

Emilia var inte glad på mig när jag kom för att hämta henne på dagis. Hon var riktigt flyförbannad faktiskt. Gallskrek och grinade, ville att jag skulle gå därifrån. Så glad man blir då..All den där uppståndelsen för att hon skulle gunga, jag kom tydligen och störde..Iaf när jag äntligen fick med mig henne därifrån så gick vi ner på stan och käkade glass med Cina. "Min Cina", sa Emilia flera ggr, och jag vet inte hur många ggr hon frågade efter henne sen hon åkt hem. Gillar Cina tror jag ^^ Vi gick och satte oss på en bänk mitt i stan sen, Emilia ville titta på folk. Visst, inte mig emot för jag var trött i benen. Då kom pappa Fredrik glidandes på motorcykeln helt plötsligt. Han hade åkt tidigare från jobbet idag och passat på att ta en tur på "moppen" när han såg att inte vi var hemma. Gick in en snabbis på systemet för Fredrik ville ha dricka med sig hem, som lära lastas på vagnen. Sen hamnade vi i stadsparken en sväng för Emilia ville gunga innan vi åkte och köpte mat. Jag ammade Evelina medans. Sen bröt helvetet ut, för Emilia ville absolut inte åka hem. Hon skrek, grinade och sparkades. Jösses..Den ungen kan trotsa..Hon åt lite mat och sen hamnade hon i badkaret för hon var så lortig. Blir ett bad varje kväll nu när man är ute varje dag. Sen skulle hon ju absolut inte sova heller så då började helvetet igen. Hon fick sova utan godnattsaga idag.

Nu är Fredrik och tränar med Johan. Får väl se när han kommer. Han säger han ska träna ca 40 minuter, men sist var han borta över 2 timmar. Tror han har lite problem med klockan..

Kommentarer
Postat av: madde

åh.. vad jobbigt :S jag hade blitt förbannad jag (ang. träningen) haha säg åt han att hålla sig hemma så att han kan hjälpa dig med barnen tycka :D

2008-06-05 @ 22:47:15
Postat av: Anne

Hej!!! Bli medlem du också, vinn gratis grejer. http://gratisgen.se/?ref=90001

2008-06-06 @ 01:06:05
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hade p-stav i 3 år & det fungerade jättebra! :) Rekomenderar det.

2008-06-06 @ 22:02:10
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0