Helt slut..

Åhh jag säger då det..Åk aldrig till Högbo själv med en trotsig 2½-åring och ett spädbarn..Jag är då helt slut! Emilia lyssnade inte på mycket jag sa utan sprang runt överallt på samma gång och dessutom gnällde hon typ heeela tiden. "Mamma jag vill gunga! Mamma jag vill gunga! Maaaammaaaa, jag viiiiiill gunga! Mamma jag vill inte gunga juuu!". Kul unge! Så samtidigt ska man hålla bebisen i vagnen nöjd. Dessutom så passade Emilia på att bajsa mitt upp i alltihopa. När man sen skulle ta sig hem så tog det hela 30 minuter att gå över en gräsmatta för Emilia skulle dra vagnen själv. Hon blev flyförbannad så fort jag bara tittade på vagnen. Jaja, jag lät henne hållas vi hade ändå inte bråttom. Men det är då tur att mamma bjuder på mat ikväll för jag hade aldrig orkat laga själv :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, men visst är det kul men trottsiga ungar? Ibland vill man stoppa närmsta människa och säga "TA UNGEN, GÖR VAD FAN DU VILL MED DEN, KOM BARA INTE TILLBAKA MED DEN PÅ NÅGRA DAGAR" :-D

2008-06-26 @ 20:03:17
URL: http://lindapernilla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, okej ;) Ja men 36 är storlekar jag inte kommer komma i på länge känns det som så jag kan ju rota igenom garderoben och se vad jag hittar på för nå :)



Visst är det kul när dom är ska testa gränserna och trotsa mest hela tiden. Spec när man har annat att tänka på också. Snart är man där själv också. Just nu är det "bara" trotsen jag har att ta hand om. Hehe

2008-06-27 @ 09:21:19
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0