Mitt öga svider

Men det är ju inget ovanligt, eller hur? Räkan ville ju inte sova så bra inatt eftersom hon sov så mycket igår under dagen. Var upp med henne 3 ggr, och satt uppe ca 2 timmar varje gång. Dessutom spydde hon ner sig varje gång med så jag fick bada och byta kläder på henne. Rolig unge..Fredrik var ju ut igår, eller ja de var ett gäng som satt och söp och spelade kort, så han kom ju hem imorse nån gång. Han har verkligen problem med det här att komma hem i tid så man är någorlunda pigg dagen efter. Vi har ju fortfarande två barn att ta hand om liksom. Han kom upp till lunchen iaf, efter mycket tjat. Åt lite och nu har han gått upp med Emilia med förhoppningen att få henne att sova lite middag så att han också kan sova. Jag hör hur Emilia leker så jag antar att han har somnat och hon sitter bredvid och leker själv. Typiskt.

Idag har jag tänkt få det lite städat här hemma. Fredrik kommer väl inte orka göra något som vanligt dagen efter. Och det ser ju faktiskt för jävligt ut här hemma så. Men nu ropar räkan efter tutte så jag ska väl amma henne! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0