Ockelbo marknad

Jag fick ingen med mig till marknaden, så jag tog helt enkelt båda ungarna och åkte själv! Det gick faktiskt riktigt bra, är stolt över Emilia som gick själv nästan hela tiden. Höll mig i handen eller i vagnen och gick så fint så! Några ggr fick jag bära henne samtidigt som jag drog vagnen. Det var svettigt! Men det var bara för att alla jävla kärringar är så förbannat idiotiska när det gäller marknad. Speciellt en kärring hade jag kunnat ge en käftsmäll! Jag var tvungen att stanna för att personen framför mig stannade så jag kom inte fram med vagnen. Då kommer kärringen och tränger sig framför, tar i allt hon kan och knuffar på vagnen så Evelina bara studsa där inne! Vilken jävla kärring alltså! Ofta man gör så! Lika dom som knuffar på Emilia, liksom en liten tjej på 2½ år. Normalt! Man blir då tokig..Köpte iaf två tröjor åt Emilia, ett par skor, strumpor och en ballong :-) Så åkte vi en karusell också! Träffade en dagiskompis till Emilia så hans mamma vaktade Evelina och vagnen medans :-)

Nej nu har jag en väldigt ledsen bebis här så nu blir det nog sängen och tutte :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men då var det ju dig jag såg. Jag stod vid nån korv/hamburgevagn och tyckte jag såg dit komma gåendes men det var full fart på Idun och kompisens dotter så jag hann inte dubbelkolla och heja. Men Då vet jag nu att jag skulle gjort det :) Så kan det gå. Ja visst fan är dom jävliga vissa. Jag hade syskonvagnen med och det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. så jag hade nog lite mer tur med tanterna än dig. Men det var ett par yngre som verkligen vägrade flytta sig 5cm åt sidan trots att dom hade säker 60cm fritt åt andra hållet så jag fick tränga mig förbi istället - morr-

2008-06-29 @ 09:25:32
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0