Stressig dag

Puh, idag kommer det att bli jobbigt..Klockan 11:15 ska vi vara på BVC för räkan ska vägas, mätas och träffa läkaren. Klockan 12:00 ska Emilia hämtas på dagis för klockan 12:45 har hon sin första tid hos tandläkaren. Eftersom jag inte har någon bil så får jag gå, eller ja det blir väl snarare springa! Usch, jag har verkligen inte sett fram emot den här dagen..Dessutom så väckte Fredrik Emilia imorse när han klev upp, smidig som ett kylskåp och smällde och så. 1½ timmes mindre sömn, grejt..Får se hur glada vi kommer att vara på varandra ikväll då, sömnbrist och stress är inte bra.

Just ja, ikväll är det sommarfest på dagis också. Måste köpa med mig matsäck för det blir picknick, men jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa..Noll fantasi..Jaja, nåt kul hittar jag väl på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0