Dryga natt..

Åh, jag är så less på såna här jobbiga nätter nu..För det första så vaknar jag minst 2 ggr och måste upp och kissa. Hatar den delen av graviditeten..Sen så har Emilia hamnat i nån trevlig period då hon absolut måste vakna på natten och vara jätteledsen så man får sitta där inne med henne mitt i natten och vänta på att hon ska somna om. Inatt somnade hon inte om förrens efter ca 2 timmar eller nåt..Gah! Alltså med mina onda leder och mitt kissande så sover jag bara ca 3-4 timmar per natt, och när Emilia dessutom vaknar och håller en uppe då blir det inte mycket sömn inte..Så drygt! Var flera månader sedan jag sov en hel natt nu, det börjar ta på krafterna kan jag lova..För sedan ska man ju orka med skolarbete och hushållet med. Fredrik som jobbar i Falun är ju borta mestadels av dagen så det är ju jag som sköter det mesta med matlagning, disk, tvätt och städning..Blää!! Och inte lär det väl bli bättre sen när bebis är född heller, för alla vet ju att en nyfödd äter ganska ofta ändå, så man får ju räkna med att gå upp nån gång på natten. Emilia var dock en duktig bebis och sov hela nätter redan från början! Tack för det gumman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0