BVC

Idag har jag och Evelina varit iväg till bvc för att vägas. Hon har gått upp bra min lilla räka, nu väger hon 4,2 kilo! Har alltså gått upp 400 gram någonting sen förra veckan. Bra det! Någon mätning blev det inte idag, dom mäter tydligen inte varje gång. Men hon har ju blitt riktigt lång så växer gör hon ju :-)

Vi har äntligen köpt staket till baksidan nu, så det ska bli riktigt härligt att få fixa till baksidan så man kan vara där ute också. Köpa sandlåda och en liten rutschkana till ungarna att ha där. Och en större pool!

Har pratat med min lärare på högskolan om hur vi ska göra med mina studier nu. Det löser sig riktigt fint med ena kursen och VFU:n iaf, men läraren för den andra kursen svarar inte..Suck på honom..Hur sjutton ska man veta vad man ska göra då? Aja, nån gång lär man väl få tag på karl'n iaf.

Egentligen borde jag lägga mig ner på soffan nu och blunda lite medans Evelina sover..Alltid skjuter man lite granna på vilostunden så hon hinner vakna nästan på en gång när man lagt sig ner, haha!

Just ja, fick ett brev på posten idag från en kompis till Fredrik som bor i Stockholm. Ett grattis till dotter nummer 2 och ett presentkort på H&M på 500 kronor! Värsta snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0