Depp

Äh va fan vad deppig jag börjar känna mig nu. Lilla räkan har krånglat med sömnen ett tag nu. Hon håller sig vaken från ca 6-7 på kvällen till 2-3 på natten. När hon äntligen somnar så sover hon ca 2-4 timmar, sen vaknar hon igen och äter och håller sig vaken ett tag och efter det så hinner inte jag somna om då Emilia hinner vakna. Såå, ni kan säkert räkna ut hur mycket sömn jag får just nu. Antar det har med tillväxtperioden att göra, då brukar det ju sovas extra dåligt. Om inte så blir jag ännu mer deppig. Orka liksom. Jaa jag vet att man får räkna med dålig sömn som småbarnsförälder, men just nu känns det tungt. Ingen sömn och på det så krånglar mina leder mer än någonsin just nu så jag har grymt ont hela dagar och att då ensam ta hand om 2 barn jaa det blir kämpigt. Fredrik jobbar ju mellan 07:00 och 18:00, och när han kommer hem så är han aptrött och orkar ingenting. Och Emilia stumpan hon trotsar på som vanligt, man kan ju bli tokig för mindre. Men jag tror att största anledningen till att det är så jobbigt just nu är lederna faktiskt. Det är jobbigt att ha konstant skitont..Blaa blaa blaaa, jag skulle egentligen kunna skriva massa deppiga saker här nu, men hur kul är det på en skala?

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och vänta på att huvudvärkstabletten ska göra lite nytta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

I annonsbladet förra veckan var det en artikel om en tjej som heter Eva, hon är sanjoterapeut och hon har själv haft problem med sina leder, speciellt efter sitt första barn, men med hjälp an sanjoterapin blev hon bra. Kanske kan vara värt ett försök??

2008-05-20 @ 12:11:21
Postat av: Bimbo Boy

Älskling, inte deppa. Du kan alltid ringa eller messa mig om du behöver snacka med någon.

2008-05-20 @ 22:47:44
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0