Frisk igen!

Åh så skönt att Emilia är feberfri idag! Hostar och snorar, men det gör typ alla ungar på dagis så det kommer man väl inte undan. Hon är dock på förjävligt humör, allt ska ske enligt henne annars blir det liv i luckan. Noll tålamod och envis som en åsna, det är min dotter det! Mora träsk går för fullt precis som vanligt, herregud man blir ju dåligt hjärntvättad..

Just nu är Fredrik och Emilia ute och väntar på Fredriks föräldrar som ska komma förbi med olika sorters verktyg som behövs för att gräva upp gräsmattan på baksidan så vi kan fixa nytt där. Världens ojämnaste gräsmatta där nu. Dom som bodde här tidigare hade tydligen haft en stor grushög mitt på gräset förr..(??) Sen ska staketet upp. Så kul att ha en fungerande baksida sen då! En sak jag undrar över är dock hur man kan få tag på såna där stenplattor så man kan lägga ut så man kan ha bord och stolar där. Just nu finns endast 4, det kommer man inte långt på..Kan man få gratis av Sandvikenhus..?? Hoppas, för snål för att köpa nytt dyrt, hahah!!

Evelina ligger på filten bredvid mig och pratar. Eller ja grisar. Min lilla griskulting! Spyr stup i ett, dags att byta kläder nu igen. Hatar verkligen allt detta spyande..Suck..Men jag måste då säga att inatt var då min lilla räka riktigt duktig! Hon somnade vid 00:20 och sen sov hon ända till klockan 07:00 imorse!! Jösses!! Så skönt att få sova ut lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0