Högskolan

Idag har jag och Räkan varit i skolan. Började klockan 09:00 imorse och det var då lite bök innan man kom iväg. Inte lät inte när man har två ungar att göra iordning förutom sig själv, och sen är det ju hundra saker som ska med när man ska någonstans med barn. Skötväskan med blöjor, skötlappar, extrakläder m.m och så vagnen. Puh! Fick med mig allt iaf och jag kom nästan i tid med. Dom hade börjat en kvart tidigare. Jaja, jag hade ju kommit i tid om dom börjat som det stod på schemat iaf :-) Räkan var riktigt duktig och sov först 50 minuter. Sen satt hon i mitt knä ett bra tag men sen ville hon ha tutte så då smet vi ut några minuter. Sen hade jag henne i famnen resten av tiden. Riktigt intressant tyckte Räkan, så många som ville hälsa och pilla :-) Jag hade inte hunnit läsa allt som skulle läsas och så men det gick bra ändå! Skönt att ha det klart nu iaf! På hemvägen köpte jag med mig mat från Donken, var så sugen på bananmilkshake :-P

Nu ligger Räkan och sover här i soffan och jag funderar på om jag ska lägga mig ner bredvid henne ett tag och vila ögonen. Sen ska Emilia hämtas på dagis. Funderar på om jag ska ringa Ann-Sofie och fråga om hon och tvillingarna vill följa med till stadsparken och leka lite efteråt. Jag och ungarna har gått dit 2 dagar nu och Emilia tycker ju det är så roligt! Men hon är ju själv och mamma är väl inte alltid roligast att leka med heller :-) Tog förresten jättemånga fina kort på henne när hon lekte där igår! Ska väl fippla över dom till datorn sen när jag orkar så får ni kika lite!

Kommentarer
Postat av: madde

kul att ni hittade dit tillslut :) ska väll ner dit nån dag med luna och Philipe också han gillar att leka där...

2008-05-28 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0