It's back!

Nyss vaknade Emilia dyngsur av svett, febern är tillbaka tillsammans med en dryg hosta. Suuuck!! Hela dagen har hon varit feberfri och lekt som vanligt..Men självklart kunde inte feberhelvetet ge med sig utan var bara tvungen att komma tillbaka..Fredrik har redan sagt till jobbet att han ska jobba imorgon så jag blir ensam hemma med barnen plus min jävla skola som ska skötas. Det kommer inte gå ihop det vet jag redan nu. Emilia blir mammig som tusan när hon är sjuk, dessutom gillar hon inte att lillasyster tar mammatid när hon är sjuk. För som sjukling vill man ju gärna sitta i mammas knä hela tiden. "Ta bort bebisen, jag vill sitta i mammas knä", säger hon när jag ammar. Mm..Jag vet vad jag har att vänta imorgon. Det kommer nog bli en lååång dag..Men sånt är livet som 2-barnsmamma! Bara att vänja sig, eller hur? :-)

Nu har jag en nerspydd räka i knät som måste badas så här mitt i natten. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0