Långsamma dag

Herregud så långsam denna dag har varit..Hela förmiddagen i stort sett så låg vi i soffan hela familjen och halvsov. Eller ja Evelina och Fredrik sov, jag och Emilia vilade mer. Mora träsk har gått hela dagen, börjar bli rätt less på alla dessa låtar nu..Men Emilia älskar Mora träsk så då är det klart hon får lyssna! Hon kan nog alla deras låtar och danser nu, imponerande. Just nu ligger båda barnen och sover. Emilia somnade på telefonkatalogen som hon absolut skulle läsa medans vi lagade mat. Kunde hon inte hittat nåt intressantare? Förstår hon somnade, haha..Nej men gumsan är ju sjuk fortfarande så hon orkade helt enkelt inte mer. Hon får äta lite när hon vaknar sen.

Medans Evelina har sovit och Emilia suttit i soffan för att titta på Mora träsk så har jag hunnit tvätta två maskiner tvätt, diskat, tagit ut alla soppåsar (det blir en hel del när man källsorterar, typ 10 stycken om vi tömmer alla samtidigt), städat i köket och ehh ja det var nåt mer vettigt, haha..

Men fy bubblan så uttråkad jag är! Jag skulle kunna ta och storstäda hela lägenheten två ggr om och tycka det var kul just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0